Despre noi
Sustinem aceasta deoarece la începutul deceniului curent, piata de transport zonal era dominata de autobuze mostenite din "Epoca de aur", lipsite de orice mijloc de reducere a emisiilor poluante sau de echipamente de asigurare a securitatii pasagerilor. Nici vorba de aer conditionat pe timp de vara, sisteme de încalzire pe timp de iarna. Cât despre sisteme de sonorizare, singura "muzica" era huruitul îngrozitor al motoarelor vechi si cu randament scazut.
Înca de la înfiintare, ideologia de baza a firmei a fost construita în jurul ideii de calitate. Atât calitatea mijloacelor de transport si a angajatilor, cât si cea a serciilor oferite. S-au achizitionat microbuze si autobuze de calitate ridicata, personalul a fost în permanenta calificat si specializat, paleta de servicii a fost diversificata în permanenta. Au fost oferite avantaje suplimentare clientilor fideli, elevilor, calatorilor din categorii defavorizate.
Chiar daca drumul a fost de cele mai multe ori plin de obstacole, putem sustine cu mândrie ca la acest moment firma dispune de o flota moderna, într-o stare tehnica impecabila, de o echipa tânara si în acelasi timp experimentata, capabila sa faca fata celor mai variate solicitari din partea clientilor.
Poate cel mai important lucru este acela ca am reusit sa oferim clientilor nostri servicii de TRANSPORT CIVILIZAT. Plecând de la punctualitatea curselor, adaugând curatenia si atmosfera placuta din mijloacele noastre de transport si amabilitatea personalului, standardul MAXITRANS creste în continuare si suntem multumiti de acest lucru.
Călătorii despre noi
|
25 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
22 Oct 2025 Călător -
|
Șofer agresiv verbal cu călătorii, a vorbit la telefon pe timpul cursei(fără hands-free), nu a eliberat bilete pentru banii încasați, a transportat călători in picioare. |
|
|
20 Oct 2025 Călător -
|
Am pierdut,autobuzul a doua oară Intr o lună din motive întemeiate .Șoferul n a ținut cont de biletul platit online,la a doua cursa după o oră și jumate.Nu s mulți bani,de recuperat,da nici n ai cu cine!!!!Maxitrans Company nu răspunde la telefon! |
|
|
15 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
15 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
15 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
14 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
14 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
03 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
23 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
19 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
17 Aug 2025 Călător -
|
|
|
|
10 Aug 2025 Călător -
|
Călătoria agreabilă, șoferul foarte amabil și politicos, a condus prudent și calm. Am observat cu plăcere că a dat bilete tuturor celor care au plătit cash. Singura mea observație se referă la neconcordanța cu timpul afișat pe site. Microbuzul a plecat la timp (11:30) dar abia la 12 a ieșit din Suceava, după o staționare de 10 minute care nu i-a uimit pe ceilalți călători. |
|
|
08 Aug 2025 Călător -
|
|
|
|
18 Jun 2025 Călător -
|
Conducteur prudent. Voyage confortable. Pas mal de retard au départ et surtout à l'arrivée. Heureusement nous n'avions pas de rendez-vous. |
|
|
09 Jun 2025 Călător -
|
|
|
|
06 Jun 2025 Călător -
|
|
|
|
24 Apr 2025 Călător -
|
Nu se respectă timpul deloc. Se presupunea că la 8:54 ar trebui să fim în Vama,noi am ajuns la 9:18 minute. Și schimbul spre Moldovița a plecat târziu (din fericire, în acest caz) și l-am prins,dar totul a fost la limită. Iar pe ruta Vama Moldovița și retur nu se respectă nimic. Din Moldovița am plecat mai târziu cu 20 min întârziere,la 14:30 în loc de 14:10. Am pierdut legătura la Vama, care trecea la 14,40, noi ajungând acolo vreo 10 minute după. Din care cauză a trebuit să așteptăm următorul microbuz,care a venit o oră și 40 de minute mai târziu. Același șofer,de pe ruta Moldovița -Vama ne-a zis...nu... că la 15 pleacă de la Câmpulung, îl prindeți. Adică nici măcar nu am știut, inițial, că trebuie să îl așteptăm pe următorul, să facem altceva în acest timp. |
|
|
07 Mar 2025 Călător -
|
|
|
|
17 Feb 2025 Călător -
|
Șoferul fumează in timp ce conduce. |
|
|
13 Jan 2025 Călător -
|
Normal tot! |
|
|
29 Nov 2024 Călător -
|
Frig tare în autobuz. Și foarte aglomerat. Mulți oameni în picioare. Lucru care, de altfel, este ilegal. Dar este de înțeles că vă convine să riscați viețile oamenilor și permisul șoferului decât să mai puneți un autobuz. |
|
|
01 Nov 2024 Călător -
|
Nu se respecta programul de călătorie!!!!! |
|
|
15 Oct 2024 Călător -
|
Bună ziua.Desi am achitat online bilet pt Frasin Sv ,șoferul a mai taiat alt bon de 21 ron ,cum e posibil,un elev sa achite de doua ori,același transport? Raspuns MaxiTrans: Vă rog să comunicați cu șoferul să-i spuneți că aveți bilet online ! El spune că i-ati spus că aveți rezervare dupa ce v-a tăiat bilet . |
|
|
01 Oct 2024 Călător -
|
|



