Despre noi
Sustinem aceasta deoarece la începutul deceniului curent, piata de transport zonal era dominata de autobuze mostenite din "Epoca de aur", lipsite de orice mijloc de reducere a emisiilor poluante sau de echipamente de asigurare a securitatii pasagerilor. Nici vorba de aer conditionat pe timp de vara, sisteme de încalzire pe timp de iarna. Cât despre sisteme de sonorizare, singura "muzica" era huruitul îngrozitor al motoarelor vechi si cu randament scazut.
Înca de la înfiintare, ideologia de baza a firmei a fost construita în jurul ideii de calitate. Atât calitatea mijloacelor de transport si a angajatilor, cât si cea a serciilor oferite. S-au achizitionat microbuze si autobuze de calitate ridicata, personalul a fost în permanenta calificat si specializat, paleta de servicii a fost diversificata în permanenta. Au fost oferite avantaje suplimentare clientilor fideli, elevilor, calatorilor din categorii defavorizate.
Chiar daca drumul a fost de cele mai multe ori plin de obstacole, putem sustine cu mândrie ca la acest moment firma dispune de o flota moderna, într-o stare tehnica impecabila, de o echipa tânara si în acelasi timp experimentata, capabila sa faca fata celor mai variate solicitari din partea clientilor.
Poate cel mai important lucru este acela ca am reusit sa oferim clientilor nostri servicii de TRANSPORT CIVILIZAT. Plecând de la punctualitatea curselor, adaugând curatenia si atmosfera placuta din mijloacele noastre de transport si amabilitatea personalului, standardul MAXITRANS creste în continuare si suntem multumiti de acest lucru.
Călătorii despre noi
01 Nov 2024 Anonim
|
Nu se respecta programul de călătorie!!!!! |
|
15 Oct 2024 Anonim
|
Bună ziua.Desi am achitat online bilet pt Frasin Sv ,șoferul a mai taiat alt bon de 21 ron ,cum e posibil,un elev sa achite de doua ori,același transport? Raspuns MaxiTrans: Vă rog să comunicați cu șoferul să-i spuneți că aveți bilet online ! El spune că i-ati spus că aveți rezervare dupa ce v-a tăiat bilet . |
|
01 Oct 2024 Todașcă Florin Adrian
|
|
|
27 Aug 2024 Anonim
|
|
|
17 Aug 2024 Prisacariu
|
|
|
10 May 2024 Munteanu Doina
|
Totul f. bine. Vedem la intoarcere |
|
30 Mar 2024 Anonim
|
|
|
03 Jan 2024 Bogza
|
Bine înțeles ca la ora 11,30 microbuzul abia venea către gara când la ora aia trebuia sa plece către Suceava. Eu la 12 45 aveam tren. A trebuit să iau taxiul să pot ajunge. Nu este normal sa se întârzii asa. Raspuns MaxiTrans: Din păcate datorită sărbătorilor de iarnă traficul este foarte aglomerat . La întrare în Gura Humorului se formează coadă de 15-20 km datorită lipsei centurii orașului. Ne cerem scuze dar aceste motive sunt independente de voința noastră. |
|
01 Nov 2023 Hodeniuc Bogdan
|
Totul a fost foarte bine! Autobuzul a ajuns la timp, șoferul a avut o atitudine pozitivă, prietenoasă. |
|
17 Sep 2023 Anonim
|
|